29 Aralık 2011 Perşembe

geç kalan bir teşekkür

http://pelinsipka.blogspot.com/ bloğunun tatlı sahibesi yılbaşı nedeniyle bir çekiliş hazırlamıştı. Ben de katıldım. Ve sonuç kazanan benim :) Kendisi sağolsun bana hediyemi yolladı ama ben, densiz ben teşekkür maili bile atamadım yoğunluktan. Aralık ayı bizim delirme ayımız ayrıca. Şimdi sizlerin huzurunda hem çokkkkk teşekkür ediyorum hem de geç kaldığım için özür diliyorum. Af ola.  Şimdi sizi güzelliklerimle baş başa bırakıyorum. Kargo geliyor poşetten bu güzel kutu çıkıyor. Kırmızı. Tam benim gibi kırmızı hastasına ilaç.
Kutunun boş olduğunu sanmayın sakın ben puantiyelerin güzelliğini göstermek istedim sizlere.

Ve hediyem güzel takvimim.
Kızımın resimlerinden yapılmış 2012 yılı içinde masamdan demirbaşı arasına giren 2012 sonrasında da güzel bir anı olarak saklanması düşünülen takvimim.
Sağolsun Pelin Hanım benim bir ricamı kırmadı. Evlendiğimiz ayı eşimle ikilmizin fotoğrafı olarak hazırladı ve evlilik yıl dönümümüzü, eşimin, benim ve kızımın doğum günlerini sorarak işaretleme yaptı. İlgisi için ayrıca teşekkürler.   
Eşimin doğumgünü olan aya da eşimin fotoğrafını yerleştirdi.
Yetinmeyip bana güzel ciciler de göndermiş bu takvimimiz mutfakta dolabımızın baş köşesinde yerini aldı.

Kızımın fotoğrafından çıkartma hazırlamış bana. Ben de onları sucudan falan verilen verilen mıknatıslı reklamın üzerine yapıştırıp kestim. Ve sonuç. Anneanne ve babaanne tarafından kapıldılar bile ben de kendime yenilerini yapıcam. O kadar çok göndermiş ki sağ olsun hepimize yeter. :)


Eline, koluna,yüreğini sağlık canım. ÇOOOOOOOOOOOK TEŞEKKÜRLER VE ÇOK ÖZÜR DİLERİM. 

5 yorum:

  1. çok güzel mutlu günlerde kullanman dileğiyle canım:)

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim hepinize. Dilerim ki yeni yıl hepimize mutlu gelsin.

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan canım benim..... Bütün bir yılın mutlu, huzurlu, sağlıklı geçsin :)

    YanıtlaSil
  4. eklemeyi unuttum hem af ne demek aralık yoğunluğu bilirim :) insanı hayattan mahrum eder :) tekrar güle güle kullan :9

    YanıtlaSil