23 Aralık 2011 Cuma

HEDİYEM

http://ilaydadanhobiler.blogstop.com/ GÜZEL SAHİBESİNDEN GELEN HEDİYEMİ KAÇ GÜNDÜR EKLİCEM AMA İŞ YERİNDEKİ MOBİLYALARIMIZ DEĞİŞTİ ANCAK YERLEŞEBİLDİK. (AYRI BİR YAZI YAZICAM AKLIMDA.) FIRSAT BULDUM YAZAYIM DEDİM. ELLERİNE, KOLLARINA, YÜREĞİNE SAĞLIK CANIM ÇOK TEŞEKKÜRLER.  ÇOK GÜZEL BİR OBJE AMA KORGONUN BANA OYUNU. GÜZELCE PAKETLENMİŞ AMA NASIL TAŞINDIYSA ARTIK KIRILMIŞ. AMA BEN ONUN KIRIK YERİNİ KAPATMAK İÇİN BİR ÇÖZÜM BULDUM O ARTIK KORSAN  BİR BAL KABAĞI OLACAK :)

1 yorum:

  1. Canım benim güzel sözlerin için çok teşekkür ederm ayrıca rica ediyorum hiç bir şey değil senin gibi yüreği güzl bir bayna hediye hazrlamak bnm için bir zevkti... Gerçekten nasıl taşındığını bilmiyorum ama kırılmasna cok üzüldm ve ayrıcada cok sinirlendim. Buna bir çözüm bulmanada cok sevndim canım korsan fikrini çok beğendim güle güle kullan =) Sevgiler...

    YanıtlaSil