1 Aralık 2011 Perşembe

İNEKLERİMMMMMMMM

Bu gün ne yazsam diye düşünürken. Fotoğraf arşivime bir bakayım dedim. Bir de ne göreyimsevimli ineklerim orada. Benim pek el becerimin olduğu birşey değil ama paylaşmak istedim işte. İneklerimi Edirne'de her yıl olan geleneksel el sanatları ve hediyelik eşya fuarında görmüştüm, her yılyılbaşı öncesi Valilik tarafından düzenlenen fuarda görmüştüm. Takımdı ve pahalı gelmişti bana. Annem sağ olsun 31.12 yani yılbaşı gecesi benim doğum günüm. Gitmiş ve almış. Paketi görünce inanılmaz sevinmiştim geçen yıl. 2 tuzluk, 3 kavanoz, bulaşık deterjanı için bir şişe, kepçeleri koymak için kapaksız bir kavanoz, 1 şekerlik  var takımda. Mutfağımı bu sevimli ineklerim koruyorlar.
Bende bize paketli çikolataların olduğu kutumsu şeyi işe yarar diye bir kenara koymuştum. Beyaza boyadım. Minik ineklerim içine girdiler. Tuzluklar bir araya gelince marketten aldığım bu çiçek tuzluk ta aralarına girdi kavga etmesinler diye. :)

1 yorum:

  1. çok şekerlerr nazer değmesin inoşlara:))

    sevgiler..

    http.//hayatreceli.blogspot.com

    YanıtlaSil