5 Aralık 2011 Pazartesi

TUVALET KAĞITLARI

Herkese iyi bir hafta geçirmileri dileğiyle başlıyorum. Ortada duran herşeye bir kızar hale geldim ben yaw. Tuvalet kağıtlarını alır eve gelirdim, nereye koyacağımı şaşırırdım. Mutfağa lavobonun altına koysam olmaz; minik kızım cıkarır, banyoya dolabın üstüne koysam; çirkin durur. Ben de bu işe bir son verdim. Aldım işyerinden A4 kağıtlarının kutusunu, kendinden yapışkanlı kap kağıtlarından bir güzel kapladım. Yapılış aşamalarını çekmemişim o zamanlar tabi bir bloğum yok gerek duymamışım. Geçen akşam fotoğrafını çektim.
Yapmışken bir de sanki kıtlık çıkacakmış gibi her markete gittiğimde mutlaka sepete atığım ve evde bol miktarda bulunan pedler ve günlük pedleri de koymak, saklamak :) için boş bir ayakkabı kutusunu da kapladım.

Veeeeee ora dolabın üzerindeki yerini aldı. Ben de rahatladım, onlar da rahatladı. :)

3 yorum:

  1. merhaba rüya kız:) blog ayarlarından dolayı yorum bırakamayıp mail atmıştım daha önce sanırım görmedin bana resim sormuştun onunla ilgiliydi sevgiler
    http://mavisofra-buzdanhayaller.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. bloğunuz çok güzel.yaptıklarınızda öyle.bende yeni bir blogcuyum umarım ikimiz içinde herşey güzel olur:)))

    YanıtlaSil
  3. teşkkür ederim canım. herşey güzel olacak inşallah hepimiz için :)

    YanıtlaSil