24 Ocak 2012 Salı

BİRAZ DA BENDEN

BU GÜN SİZLERE BENİM KULLANDIĞIM VE ÇOK AMA ÇOK MEMNUN KALDIĞIM BİRKAÇ ÜRÜNDEN BAHSETMEK İSTİYORUM.
İLK OLARAK YÜZÜMÜ TEMİZLEDİĞİM YÜZ TEMİZLEME KÖPÜĞÜM


TANITIMI
Protein ve doğal Gül Özlü, sabun içermez, derinlemesine temizler. Rosense Temizleme Köpüğü sabun içermeyen formülü sayesinde cildi yıpratmadan derinlemesine temizler ve cildin nefes almasını sağlar. İçerdiği Gül Özü ve Proteinler cildi besler, duru ve sağlıklı bir görünüme kavuşturur.


DAHA SONRASINDA DA NEMLENDİRİCİ KREMİ KULLANIYORUM. KURU, NORMAL VE YAĞLI CİLTLER İÇİN ÇEŞİTLERİ BULUNUYOR.BENİM CİLDİM YAĞLI OLDUĞU İÇİN YAĞLI CİLTLER İÇİN OLANI BANA UYAN.

TANITIMI.
Rosense Nemlendirici Yüz Kremleri Cildi etkili bir biçimde nemlendirir ve canlanmasını sağlar. 100 % doğal Gül Yağı, Gül Çiçeği Distilesi ve Üzüm Ekstratı içeren formülü sayesinde ciltte oluşan çizgileri azaltır, cildi taze ve parlak bir görünüme kavuşturur. E vitamini sayesinde cildi besler ve doğal elastikiyetinin korunmasında yardımcı olur.

HAFTADA 1 DEFA SİYAH NOKTALARA ÇOK İYİ GELEN VE CİLDİMİ BEBEK GİBİ YAPTIĞINA İNANDIĞIM BİR ÜRÜN


TANITIM
Cildinizi derinlemesine temizleyerek tıkanmış gözenekleri açar ve cildinizin nefes almasını sağlar. İçerdiği papatya özü cildinizi dinlendirir ve duru bir görünüme kavuşturur.

VE VE VEEEEEE VAZGEÇEMEDİĞİM TEK ÜRÜN BENİM VİCUT LOSYONU AMA BEN ELLERİMİ NEMLENDİRİKEN DE KULLANIYORUM VALLA NEMLENRİRİKEN HİÇ AMA HİÇ YAĞLANDIRMIYOR.

TANITIM YAZILARI İÇİN ROSENSE'YE TEŞEKKÜRLER.  





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder