8 Şubat 2013 Cuma

ÇALIŞMA ODASINA KURTARICI KUTULAR


ÇALIŞMA ODASINDA DÜĞMELER, KURDELALAR VS. KARMAKARIŞIKTI. BU DURUMA BİR ÇÖZÜM GETİRMEMİZ LAZIMDI. ELİMDE KULLANDIĞIM BİTEN ROSENSE CİLT BAKIM SETİNİN KIYAMAYIP ATAMADIĞIM KUTULARI GEÇİNCE BEN BUNLARI KULLANAYIM DEDİM.DEĞİŞİMDEN ÖNCESİNİ BİR HIŞIM BAŞLADIĞIM İÇİN FOTOĞRAFLALAMIŞIM. HOŞ YAPIM AŞAMASINI DA FOTOĞRAFLAMAMIŞIM. :)
ÖNCESİ
 
ÇALIŞMA ODAM KIRMIZI-GRİ-BEYAZ-SİYAH OLDUĞU İÇİN KUTUNUN ALT TARAFI HOŞ METALİK BİR GRİ OLDUĞU İÇİN DOKUNMADIM. ÜST KISMINI KIRMIZI KENDİNDEN YAPIŞKANLI KAPLA KAPLADIM.

 BİRLEŞİM YERLERİNE ŞERİT OLARAK SATILAN PLASTİK BONCUKLARDAN YAPIŞTIRDIM. 

OLDU DA BİTTİ. KUTUNUN BİRİ DÜĞMELER, BİRİ KURDELALAR, BİRİ DE IVIR-ZIVIR MALZEMEYE TAHSİS EDİLDİ. 
ONLAR MUTLU, BEN MUTLU. UMARIM SİZLER DE BEĞENİRSİNİZ. :)



2 yorum:

  1. Ohhhh ne guzel, derleyip toparlamis herseyi. Pekte chic gorunuyor, masallah, oyle albenili albenili:)))
    Kucuk bir oneri:) kelime dogrulamayi kaldirin ki ziyaretcileriniz daha rahat yorum birakabilsinler. Blogumda anlattim nasil kaldiralacagini. goz atmak isterseniz:http://melined.blogspot.be/2013/01/kelime-dogrulamayi-kaldirma.html

    YanıtlaSil
  2. Kutu süslemelerine bayılırııım, hele böyle güzeline.... :)

    Ah bir de "kelime doğrulama"yı kaldırsaaan :(

    YanıtlaSil