13 Aralık 2013 Cuma

ÖZGÜ BEBEĞE ÖZGÜ HEDİYELER

CANIM TEYZEMİN TORUNU DOĞDU. MİNİK ÖZGÜ BEBEĞE BEN DE BİRŞEYLER YAPMAK İSTEDİM. DEĞİŞİKLİK OLSUN İSTEDİM. HASTANEDE GELEN ZİYARETÇİLERİMİZE VERİLMEK ÜZERE HEDİYELER YAPMAYA KARAR VERDİM, AMA KURABİYE MAGNET ARTIK ÇOK SIRADANLAŞTI DİYE DÜŞÜNÜYORUM. BEN HATIRA OLARAK SAKLANAN AMA İŞE DE YARAYAN BİR HEDİYE OLMASI TARAFTARIYDIM. BİM MARKETTEKİ SABUNLAR ÇOK GÜZEL KOKUYORDU VE KALICIYDI DA KOKULARI. BU SABUNLARDAN VE KURDELALARI ALIP EVE GELDİM GERİSİ BİR ANDA GELİŞTİ.
EVDE BULUNAN ONCUKLARI BU SEBEPLE DEĞERLENDİRDİM.
KURDALELERİ UYGUN BOYDA KESİP FİYONK YAPTIM VE BİLDİĞİMİZ TOPLU İĞNELERE BONCUKLARI GEÇİRİP BATIRDIM





NASIL SUNALIM DERKEN HAZIR TÜLLER GELDİ AKLIMIZA. VE SONUÇ.



7 yorum:

  1. Harika görünüyorlar Çiğdemcim, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım senin de yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş.Sabun iyi fikir:)

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim havva hanım

    YanıtlaSil
  5. Çok cici olmuşlar, ellerinize sağlık, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim hülya hanım

    YanıtlaSil
  7. cok cici bu sabunlar :)) dekorativ guzel bir hediye secenegi,elinize saglik...

    YanıtlaSil